Undergraduate discontinuous computer

مهندسی تکنولوژی سخت افزار

Undergraduate discontinuous computer

مهندسی تکنولوژی سخت افزار

اموزش زبان c

واسه دوستانی که با زبان c مشکل داشتن کتاب 664 صفحه ای جعفر نژاد قمی را گذاشتم .با فرمت pdf


شما برای مشاهده به نرم افزار  مثل  adobe reader  یا  foxit  نیاز دارید 




دانلود با حجم  20 مگابایت  در 3 پارت


دانلود  پارت  اول



دانلود پارت دوم



دانلود پارت سوم


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ب.ظ http://www.afrabox.com

سلام خوبی ؟
وبلاگ بسیار خوبی داری
همین طور که تو وبلاگ ها داشتم میگشتم
وبلاگ شما رو دیدیم گفتم یک نظری بدم و
تشکر کنم از شما به خاطر مطالب خوبتون .
راستی اسم اون سایتی که آمار را بالا میبرد اینه
www.afrabox.com
لینکت رو ثبت کن وکدی که بهت میده رو توی قسمت ویرایش قالب بریز
منتظرتون هستم

علیرضا جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام از مطلب مفیدتون تشکر می‌کنم منتظر پست های جدید شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد